träning

Haha, jaa idag ramlade jag av för första gången på Sellie :*

Vi hoppade en serie och sista hindret var väl 1.20 typ, efter det var det bara att svänga direkt för det kom en vägg :P hm, ja vi kan väl säga att vi inte riktigt var överens om vilket håll vi skulle åt så jag kastades in i väggen och hästen ställer sig och glor på mig och undra vad fan det var som hände x'D Fredrik asgarvar åt mig där jag ligger och spottar och fräser ridhussand... xP

Det roligaste var att nästa tjej ramlade av också, på precis samma sätt! :'D Fredrik höll på att skita på sig för han skrattade så mycket, och jag också x'D
Haha, det var askul iallafall. :')


Får se om jag kommer till skolan imorn, just nu mår jag väl sisådär, kanske blor det bättre av en natts sömn,

Pusshej alla söta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0