regn, regn, regn och åter regn....

Igår klippte jag mig, det blev jättefint :D Jag lägger upp en bild någon gång när jag orkar och när jag är stylad, haha :)

När jag kom hem så skulle jag och Linda rida, det regnade som fan... Det började precis när vi gick och det slutade när vi kom tillbaka. Asså det var som om vi hade simmat med kläderna på, jag var blöt i på bara skinnet och hästarna drypte av vatten. Vi galoppade på ängen och Sell var helt galen, hon tyckte det var så himla kul! Det var faktiskt en väldigt rolig tur, trots regnet :)

Idag ska vi upp till ridhuset och brottas med Sellie, haha, vi får se hur det går :P Tror jag linar henne först faktiskt. :)

Här är en underbar sommarbild som får mig att minnas hur vackert väder vi faktiskt har haft det :)



Chao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0