rgb

Nu vet jag vad jag vill!

Jag tar studenten om lite mindre än tre år med toppbetyg så jag kan bli vad jag vill sen. På somrarna har jag skapat kontakter så att jag sen kan söka jobb hos Rolf-Göran Bengtsson i Tyskland. Där kan jag jobba som häastskötare, stallskötare, vad som helst. Bara skaffa mig erfarenhet och jobba mig uppåt. Man måste ju börja någonstans?! :) Där jobbar jag i minst två år och sen om jag vill fortsätta med det så fortsätter jag, annars åker jag hem igen och börjar på universitetet. Jag tycker att det låter som en toppenidé iallafall :D 

Jag tar även med min dåvarande häst ner till Tyskland så får jag tävla och träna där nere med den också :D 

Kommentarer
Postat av: jessica

kul att du lämnar oss vanliga, dödliga svenskar, som mig här i tråkiga schweden.. :( <3

2008-08-26 @ 17:06:26
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0