sex jävla månader

Herregud, jag glömde.

Sex jävligt jobbiga månader utan dig idag. Fy fasen vad jag saknar dig min bäbis. Det var ju du och jag liksom, nu är det du och Lottan. Sterling och Charlotta, helvete vad fel det låter. Malin och Sterling ska det ju vara. Att jag sålde dig kommer jag få ångra resten av mitt liv. Det är det största misstaget jag någonsin gjort och jag ångrar mig så fruktansvärt mycket. Jag vill bara ha dig tillbaka i mitt liv, det är det jag begär. Jag saknar din mjuka mule så otroligt mycket, du anar inte. Ett halvår utan dig, det trodde jag aldrig att jag skulle klara. Men tiden läker faktiskt sår, typ. Men det gör så ont fortfarande, kanske inte lika mycket som det gjorde första månaden, men ont gör det likväl. Du har nog glömt mig och jag har nästan glömt hur din mjuka päls och det gör så ont att jag nästan har glömt. Jag vill inte glömma, men det kommer jag göra. Någon gång kommer jag glömma hur ditt gnägg låter, hur din päls känns mot min hand, hur du snällt stod med huvudet i min famn när jag kramade dig. Du är världens bästa ponny och ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta. Ingen kan någonsin förstå hur mycket jag älskar dig, jag älskar dig fortfarande. Jag kan inte längre säga att jag alltid kommer älska dig, för det kommer jag inte göra. Någon gång måste jag släppa dig min älskling. Men det gör ont, men jag inser i alla fall hur det kommer bli. Jag hälsade inte på dig i sommar för att trodde att allting skulle bli så mycket lättare då, men helvete heller. Inte ett skit blir lättare för att jag försöker glömma dig. Jag skänker dig många tankar ikväll, jag hoppas att du vet att jag tänker på dig.

Du är numer bara ett minne, ett tomt hål i mitt hjärta. ♥

Någon gång ska vi ses igen, jag ska köpa tillbaka dig när du blir pansionär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0