vad har hänt liksom?

Jag bara undrar vad fan som har hänt?
Du var min absolut bästa vän för ett halvår sen, jag kunde prata om allt med dig. Inget kändes jobbigt så länge du var där, nu vet jag inte vad som har hänt. Du känns så oerhört långt borta även fast du bara bor några kilometer härifrån... Jag vill verkligen inte förlora dig för du betyder så mycket även om det kanske är svårt att tro eftersom jag kanske inte har varit en bra vän under den senaste tiden...

Det är jag ledsen för, men jag vill gärna att allt bara ska bli som förut igen. Jag vill kunna ringa dig och bara snacka, det skulle kännas jättekonstigt att göra det nu, jag vet inte varför egentligen. Men jag bara vill ha tillbaka det som vi hade, du får tro vad du vill men ingen kan ersätta dig. Du är speciell och du har en speciell plats i mitt hjärta, det ska du veta.

Kommentarer
Postat av: felicia

ungefär så jag känner x3....

2008-12-18 @ 17:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0