haha :*

Haha, igår var jag och Linda inne i Märsta och åt på Kina och det hände en del saker xD

På väg dit så lade Lindas moppe av vid rödljuset och startade inte igen, så vi fick ställe den på V. Bangatan och gå till restaurangen, fast det var ju inte så långt. Vi kom dit och åt massa god mat, fyra små rätter :). Sen fick vi notan och de hade inte skrivit upp min läsk på notan, men det sket vi i, haha, *evil*

Sen tog vi mopparna (Lindas startade igen..) till Coop. När vi parkerat mopparna så kommer två alldeles för stora killar på en alldeles för liten moppe x'D de går bakom oss in i affären och säger "söta tjejer". Haha, jag och linda bryr oss inte mer om det, de var inte snygga och den ena hade massor med skägg, eeuw...
Sen möter vi dem inne på Coop, vid glassen, då säger dem "Hejhej!" och råglor. Jag och Linda hejar tillbaka och betalar och går ut och sätter oss vid dammen på en bänk. Killarna åker iväg, fortsätter glo, och åker typ tre-fyra varv i stora rondellen och tutar, vinkar och skriker. Jag och linda håller på att garva ihjäl oss och jag vill bara att dem ska åka hem. 
Tillslut svänger de upp mot Valsta. 

Vi åker upp mot Södergatan och fastnar vid trafikljusen och Lindas moppe lägger av igen xP Och när Linda drar sin moppe och jag åker en bit framför, gissa vilka som råkar komma förbi just då? Jo, dem där killarna xP De tutar och vinkar igen och kör upp i centrum. Fast sen såg vi inte mer av dem. Vi satt sen och väntade på Carina och Josse som skulle hämta oss och mopparna med släpet. 

Haha, det var en jätterolig kväll och jag ser fram emot helgen med dig :')
Älskar dig supermycket VeenHuis ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0