inblåst och spööregn

Jaha, nu har jag suttit instängd i en båt hela dagen och inte kunnat gå ut för att det har regnat och blåst så jävla mycket. Går man ut blir man blöt hursom, antingen av regnet eller av att man blåser i sjön. Så jag har bara suttit och läst, spelat kort och tittat på tv hela dan :P Halvkul, men ändå mys.

Igår åkte Linda hem, vi har haft så himla kul, badat, rott, spelat minigolf, ätit glass och bara skrattat. Det var helt underbart, tusen tack för en underbar helg älskling :') Jag orkar inte räkna upp allt vi gjort i detalj och jag pallar inte ladda upp bilder nu, för internet är supersegt när man sitter ute på en ö, i halvstorm xP

Jag vill bara lägga in den här låten, för den spelade vi när vi satt ute i jollen, i solnedgången, helt vindstilla, en helt magisk kväll. Jag kommer alltid förknippa den med oss ♥

Eva Cassidy-Fields of Gold




Hej, vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0