två gulliga varelser

Ja, nu är jag hemma. Åkte hem för att gå på systers fest, det var kul, fast den spårade ur lite framåt tre-snåret :P En kille pratade med mig väldigt mycket, han var lite konstig ^^ Men ganska snygg så man tackar väl inte nej till lite snack, även om han snackar goja. ^^ 

Håller på att möblera om mitt rum, det blir jättefint :) Slänger massa grejer som är onödiga och så :) Hittade gamla brev från Anton, Niklas, Sofia, Jessica, Anna, Felicia, Hanna, Ellen och Frida. Så jäkla underbart att få gå tillbaka i tiden, att få minnas alla underbara stunder. Hur jävla sorglös var man inte då? Ens största problem var liksom att kompisen inte kunde leka. Shit, varför måste man växa upp? Ibland vill man ju bara gå tillbaka i tiden och leva om igen, bara skita i nuet.
Den här veckan är jag ensam hemma och är hund- och växtvakt. Det är väldigt mysigt att ta hand om Ally och Vinny. Min systers hundar, hon och hennes sambo/flickvän ska ju naturligtvis på Pride hela veckan så jag tar hand om deras hundar. Igår, när jag skulle sova, (jag sover i m&ps säng nu när dem är borta) så hade jag hundarna i sängen. Vinny, som är en ettårig rotwailerhane, skitstor, ligger och glor på mig med sorgsna ögon och vill inte sova. Tillslut kryper han försiktigt upp och lägger sitt stora huvud på mtt bröst och en stor tass över min mage. Så gulligt :') Så fort jag säger åt honom att gå bort (han är ganska tung...) så blir han skitsur och ligger och blänger på mig. Han blir bara nöjd och sluter ögonen om han får ligga nära,nära, gärna med huvudet på mig och en tass runt, som om han kramar mig. Hur kan någon någonsin kunna vara rädd för honom? Den gulligaste hunden som finns ju. Hans mamma, Ally, är inte riktigt likadan, men hon vill gärna också ligga nära. Vinny tycker tilslut att det blir lite för varmt i sängen så han hoppar ner på golvet och lägger sig på golvet vid det iskalla elementet. Han rullar över på rygg och somnar så. Med alla fyra benen rakt upp och munnen öppen med tungan hängades ut. :P Så charmig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0