:)

Enhetens dag igår, jättemysigt, verkligen :)
Jag tycker så himla mycket om er alla som var mer igår :)

Idag fick vi veta biologi och kemi betygen, MVG dåra ^^ :D
Sen åt vi lunch och sen drog vi till Midgårdsvallen där Ekilla spelade mot Central först, 28-0 dåra, yey :D Vi typ solade och hejade från läktaren. Sen spelade vi mot St Olof, då vann vi med 20-0. Haha, sen fick jag vara med lagfoto,med laget och alla cheerleaders. fast jag inte hade någonting med det att göra, dörutom att jag känner alla i laget och så, men det var ju gulligt (a) :')
Vi var där i typ fyra timmar och stekte, nu har jag typ fyra olika ränder på ryggen, suck...

Sen solade ja och Linda solarium, på mig märktes det knappt någon skillnad, bajs...Solariumet startade innan jag ahnn lägga mig, så jag missade typ två minuter :O

Jag drömmer om det varje natt,

separationsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0