glömde ju

Måste skriva lite enskilt om varje person också (a)

Max- Skitrolig kille, skämtar alltid, är alltid glad. Jävligt störande ibland, men han ar sin charm och man skrattar alltid åt honom :)
Einar- Också skitroligt, eller snarare så tråkig att han är rolig :P Lite tjejrädd tror jag, blyg, men ändå så gullig.
Harald- Jag har bestämt mig för att jag gillar Harald, han är grymt cool. Vissa tycker han är cp, men jag tycker han är helt otrolig. En så stark person som han borde finnas i allas hjärtan.
Raed- Ja, vad ska man säga.. Världens snällast och gulligaste. Allas våran Rarre <3
Richard- Också världens snällaste. Även om jag var rädd för honom i sjuan så, haha. Alltid glad ocg skämtar och lite störig ibland, men jag tycker himla mycket om honom.
Linus- Hm, jag gillar nog inte Linus, tyvärr. Haha. Störig, bara, inte ens charmig. Haha, förlåt. *evul*
Florent- Ledsen grabben, men jag har typ aldrig pratat med dig. Du började i våras och du har inre arit i skolan så himla mycket.
Assaad- Asså, världens klockrenaste människa, så jävla rolig och jobbig :)
Elliot- Världens sötaste, gulligaste, snällaste kille. Jag älskar dig bror<3
Jesper- Underbar, vi har inte kommit näre varandra förän sista halvåret. Men jag älskar dig med.
Anila- Jättegullig, men jag har aldrig riktigt kommit nära henne.
Antoinette- Jättegullig tjej, som alltid är glad och alltid säger massa snälla saker (a)
Natahlie- Säkert gullig om man lär känna henne, men det har jag aldrig brytt mig mig om att göra faktsikt.
Severina- Jättesöt och lite fjortis, men jag gillar henne ändå :)
Liz- Du och jag har ju haft våra bråk, men nu är vi bättre vänenr än någonsin. Jag älskar dig.
Josefine- Jadu, jag gillar dig mer och mer hela tiden. Vi har känt varandra sen lekis. <3
Eveline- Började inte i vår klass föräns nu i nian, men jag tycker om dig jättemycket sötis.
Sofia- Jag kan bara säga att du är underbar och att jag älskar dig.
Felicia- Samma där, jag älskar dig massor.
Linda- Vi har kommit så nära varandra nu, vill aldig släppa taget om dig.


Usch, jag måste verkligen sluta grina nu, suck...

Kommentarer
Postat av: mackebus

men.....jag...då?



kram ^^

2008-06-10 @ 18:12:57
Postat av: Anonym

"mackekbus", hon skrev ju bara om kompisarna i klassen. antagligen gick du väl inte i hennes klass ?!

2008-06-12 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0