stundentskiva :)

Igår var jag på studentskiva hos min kära kusin Pontus. Det var mysigt att träffa alla släktingar och att ha alla samlade :)
Nu ska jag presentera alla mina släktingar som jag känner lite grann :)

Morbror 1: Göran, gift med Lotta, har tre barn, Pontus (18), Anna (16) och Joar (13). Dem bor i Söderköping i en liten villa och har en katt som heter Shiro. Anna är en underbar vän och kusin så dem har jag helt klart mest kontakt med!

Morbror 2: Lennart, sambo med sin pojkvän Göran. Urgullig, inga barn, bor typ mitt i Stan och har inga barn. Han är även chef till mamma och jobbar alltså som veterinär.

Morbror 3: Anders, gift med Ingrid, har tre barn, Lisa, Petter och Martin. Ingen aninf om ålder på dem, har ingen kontakt med dem, knappt. De är 20+ alliho iaf. Lisa har en pojkvän från Mombasa som jag träffade igår :)

Moster: Ingrid, bor i Schweiz, gift mer Roland. Snackar franska och har två adopterade barn, Léa och Efrain. Léa är 18 och henne har jag lite kontakt med :)

Sen har jag en faster också, Agneta, som har fyra söner och hon är gift med Tommy. Dem bor i Åkersberga och jag har inte mycket kontakt med dem då de är så pass "gamla".

Min morbror Göran höll tal för Pontus efter presentöppningen. Han började tillslut gråta för han sa så mycket fina saker om min fina kusin. Tillslut grät jag, Anna, min bror, min syster, min systers flickvän, Mamma, min morbror Lennart och hans pojkvän, Pontus och Lotta. Jag har aldrig sett min bror gråta, men hans ögon var helt blanka och en tår rann ner för hans kind. Jag tyckte nästan det var lite komiskt att hela min familj grät, alla har ärvt mammas sentimentalitet och det märks att Göran och mamma är syskon då han är lika sentimental som hon ;) Det var så gulligt alltihop och jag bävar inför min student när mamma ska hålla tal, shit hon kommer sluta som en blöt fläck på marken.

Jag ville bara säga att jag älskar hela min stora underbara familj och släkt. Ni är helt underbara och verkligen "one of a kind". :') Gårdagen var underbar, tack för det.

Btw, så fick jag min nya sadel idag, yey :)
Sellie gick dock inte helt rent, läs mer om det på www.sell.blogg.se.

Chao ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

aw, gulligt att alla grät :'

2008-06-07 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0