Falafell x'P

Idag kom vi försetn till spanskan, fast det gjorde vår lärare också.
Sary var hemma med sjukt barn så vi hade en vikarie, Falafell. Han heter egentligen Raphael, fast det låter som hsn säger Falafell, typ...
Han babblade på i 110 om Latinamerika och om att bara de fattiga trodde på gud och bla, bla , bla...
Han sa såhär:

"Bara de fattiga tror på gud, därför får dem så många barn. De använder inte skydd och de ligger och gör barn hela dagarna och de tror att Gud bestämmer om de ska få barn eller inte. Det är därför de fattiga har så många barn"

Alla sitter som fågelholkar hela lektionen och jag asgarvar, den här mannen ser ut som en glassgubbe/pajas och står och snackar om grejer som inte har något som helst att göra med spanska. Suck... Han uttalar sig också om saker som han inte vet något om över huvudtaget.

Dagen flöt på, träffade Mr Bergström en liten stund, då blev jag glad. Var annars lite smådeppig idag, tänkte mycket på pappa och på farmor. men, men man får ju inte glömma leva för det, alla måste dö någon gång även om det är jobbigt för alla. Life goes on, så småningom. faktiskt.

Nu ska jag vila och kolla TV, sen ska jag till stallet och sen iväg och träna. Jobbigt, känner bara för att sova just nu dåra.

Puss och kram på er kära läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Anders

=)))))))))

2008-05-21 @ 16:11:41
Postat av: Myself

hahahaha :P

2008-05-21 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0