fredag-lördag

Nu sitter jag hos kusin vitamin i Söderköping. Efter en mysik frukost med sodoku och korsord ute i solen så ska vi börja röra hos mot Norrköping där det blir lite shopping :) Eller så åker vi till Horse Show, får se hur komplicerat det blir att ta sig dit också. Sedan blir det festival ikväll där min anda kusin ska spela med sitt band, så då ska vi självklart dig och tita :D Senare ikväll blir det smultronstället med god glass vid kanalen :)

Igår var en underbar dag också. I skolan hade vi vattenkrig med Read och Richard, vi blev muy blöta alla fyra, Lina, Felicia, Sofia och jag. Mest Sofia, haha, hej pandabjörn x'D :) Jag lyckades tillslut dränka Richie också, det var najs :) Det gick även upp för oss att det var sista fredagen i skolan. *depp* men då måste man ju ta vara på den. och det gjorde vi med vattenkrig. Älskar er <3

Sedan åkte jag till centralen och hängde där med marcus i typ en och en halv timme. Det var najs att snacka lite om allt möjligt. Vi lyckades skrämma iväg inte mindre än fyra tanter som inte ville lyssna :'D Jag sa någonting om att vitt fjortishår inte var fin och det sitter en tant med, förstås, vitt hår bredvis oss som tar sitt pick och pack och går och sätter sig någon annanstans. Hahahaha, det var väldigt roligt x'D

Jag sätter mig på ett asgammalt jävla täg till Norrköping. De hade aldrig hört talas om aircondition, fuck you SJ regional. Suck, svettades där tillsammans med typ femtio andra människor i samma vagn som hade ETT fönster som inte ens var öppet för att någon jävla unge tyckte det blåste för mycket. Amen fuck you...

Gissa om jag tcykte det var skönt att stiga ur tåget i Norrköping och mötas av underbara Anna. :) Gick raka vägen till Donken och tåg en glass, udnerbart. Tittade sen lite i affärer och sen tog vi bussen hem. Gick och köpte godis och kollade på Ondskan på kvällen, fantastisk film. Linda ringde och jag fick höra en skrikande publik med lite svagt Kiss i bakgrunden med I love it loud. *hej avundsjuk* Men jag är väldigt glad att jag är här, älskar att vara här hos Anna, även om Kiss hade varit underbart ;)

Kanske skriver senare, men nu ska jag gå och sminka mig etc. :)

Chao ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnöt! <3

2008-06-02 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0