godisbegär någon..?

Jag fick godisbegär idag, så starkt att jag åkte in itll Märsta, ensam, en lördagkväll för att köpa godis och hyra en dålig film. Som jag sen sitter och somnar framför, vilken tragisk människa jag är. herregud...

Igår såg jag Lejonkungen, den bästa film som någonsin gjorts, det kommer aldrig finnas någon bättre. Tro mig.
Jag grät. Som ett litet barn, i början av filmen, den underbara låten, i mitten när hans pappa dör, och i slutet när alla blir lyckliga i alla sina dagar. Usch, jag har blivit så lättrörd, gråter för allt.

Kom även på idag när jag moppade hem från stallet, att jag har bara cirkus fyra veckor med alla mina underbara klassmates :,( Då fick jag en stor, tjock klump i halsen. Som inte försvan förän jag satt och tittade på den dåliga filmen. Allting kommer förändras, allt. Hela mitt liv. Jag står inte inte ut med tanken att jag inte kommer få träffa alla dessa fantastiska människor varje dag. Visst, man säger att man ska träffas på helger osv, osv. Men det blir inte så, det vet jag. Man får så mycket annat att göra, häst, plugg, förhoppningsvis lite nya vänner. Men jag vill verkligen inte förlora dem gamla, jag tycker om alla så himla mycket. Efter tionde juni kommer jag aldrig mer få känna den trygga "ekillakänslan" som jag känt det senaste året. Att bara få komma till människor som man vet vilka det är, välkända ansikten som man tycker om, alla på nått sätt. Jag kommer vara helt förkrossad på avslutningen, kommer ine glädjas åt nått, fan. Usch, jag behöver verkligen prata med en viss person på måndag alltså. Fast, då hinner jag inte efter skolan, tisdag, hoppas jag.

Nej, nu måste jag sova. Ska upp 05.30 imorn, tävling MRS. Ska tävla avdelning A, håll tummarna för vinst nu allihop, haha :)

GODNATT<3


Kommentarer
Postat av: felicia

aww, samma här sötnos

2008-05-11 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0