todays

Jaha, idag har jag ont i hela jävla kroppen. Gymmade lite för hårt, kämpade så mycket att jag höll på att spy, haha xP
Imorn ska jag till Ekilla igen och hälsa Macke, mwie :) Längtar, ska snacka lite mer med Mia också :')

Just nu sitter jag och knarkar Johans tröja och kollar på Cold Case.

Jag måste bara säga att idag såg jag en supeergullig syn på tåget. Precis när jag skulle kliva av så ser jag en tjej och en kille osm sitter och sover, lutar sig mot varandra, jättesöta. Och i knät har dem en skiitsöt pitbull (?) som bara ligger där och kollar på alla som går förbi. Jag tycker bara det var så himla gulligt, haha :) Tänkte att så vill jag också ha det. Fan.

Kevin åker till Spanien imorn, Johan åker till Etiopien i december och Linus ska till Egypten i februari, futusan på dem som inte tar med mig. Skulle få åka i Kevins golfväska, men jag tyckte det kändes lite obehgaligt. Men det kanske är värt det, ska fundera på saken (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0