:'/

Jag kanske ska ge upp ändå, bara vara din vän. Men ni som känner mig vet att jag har jävligt svårt att ge upp. Kanske är det en bra egenskap, jag vet inte. Men jag känner bara en sån enorm tomhet när du inte är nära. Jag saknar dig just nu, verkligen. Så fort du inte ser mig blir jag bara ett tomt skal. Så fort du pratar med någon annan blir jag svartsjuk. Jag är 99% säker på att du inte gillar mig, men du kanske bara är blyg, jag vet inte. Så fort vi rör varandra vill jag bara ha mer. Att bara få hålla din hand skulle betyda världen för mig. Att få göra mer skulle jag dö för. ♥

Kommentarer
Postat av: anna

ge inte upp! <3

2008-10-03 @ 14:35:26
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: sofia

ge inte upp, visa vad du känner istället :D

2008-10-05 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0