Saltsjöbaden med KGnaturare

Jaha, jag tar väl dag för dag då :D
Måndag-Bussen gick vid nio och det bar iväg mot slatjöbaden. Vi kom dit vid halvelva och fick info och ett litet projekt som vi skulle jobba med :) Jag hamnade i samma grupp som Fanny, Linus, Marcus, Martin, Elina, Elin, Ellen, Malin och Ludde. Soft grupp :D
På kvällen kollade vi på stjärnor, hade kuddkrig och körde sanning och konka, det var så jäävla kul! Sov tillsammans med Johan, Linus och Veronika i tv-rummet :) Somnade runt fyra xP Och gick upp sju :*

Tisdag-Jobbade med projekt nr två hela dan typ och på kvällen spelade vi fotboll, sittfotboll, rugby och massa annat kul :D Hände inte mycket för mig och Veronika mer den kvällen för vi däckade vid två xP Jo juste, vi jämförde muskler med boysen också, Anders har värst Hulken-musklerna xP Jag tror killarna vann på den fronten, haha :P

Onsdag-Jag, Veronika, Johan och Benham masade oss upp vid sex på morgonen, tog med oss täcken, handdukar och bikini och gick ner till havet :D Och BADADE XP Haha, nio grader i vattnet och typ noll i luften . Veronika badade inte, vilket jag har full förståelse för :P Sen satt jag och Johan under ett täcke och värmde varandra medans vi tittade på soluppgången, underbart!!

Sen bar det av hem helt enkelt, tack för tre underbara dagar !

KG ÄR KÄRLEK FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0