...

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag vill bara skriva något, vad som helst. Det kliar i fingrarna, men jag vet inte vad jag ska skriva, fan.

Jag kan skriva att SJ-konduktörerna är grymt gulliga, det känns lagom gammaldags att de blåser i en visselpipa när tåget ska åka och de har så söta uniformer med svart kostymbyxor och en chik liten väst :)

Jag kan även passa på att göra lite reklam för min skola. är borde alla vilja gå, jag känner mig otroligt lycklig lottad till att jag får gå där. Jag tror inte att någon inser hur bra vi har det där :) Varenda människa på den där skolan som jag har snackat med är så trevliga och gulliga så det är läskigt. Det är inte en enda som går runt med sin coola attityd och spottar på golvet, röker eller snusar. Sånt är bara till för omogna 08 verkar det som. Faktiskt. Det är typ 5 pers på hela skolan som röker. nu är vi inte så många jag vet, men ändå. Alla är liksom bara fräscha och hyfsat seriösa. (de flesta iaf, haha ) Typ alla lärare är under 35 och bra och trevliga. Det är avslappnad stämning på skolan och man kan sitta och snacka i cafeterian eller i mediateket utan att lärare kommer och hackar på en. det är så sköönt! Jag har redan fått fler kompisar där på fyra veckor än på tre år på ekilla. Det säger kanske mer om mig än om alla runt omkring mig, men jag är stolt äver mig själv. Jag vågar vara mig själv och jag inte rädd för att snacka med folk längre, är mycket mer säker i mig själv än vad jag vra förut. I Ekilla, iaf i sjuan och åttan, så vågade jag typ aldig prata förutom när jag blev tilltalad. Jag har utvecklats! Hurra! :D

Jag är så glad över att jag valde den här skolan och jag är så glad över alla mina nya vänner, varenda dag ser jag framemot att gå till skolan, även om jag är trött och inte orkar jobba så vet jag att där väntar så mycket skratt och trygghet att jag verkligen vill åka dit. Dagarna är fyllda med skratt och flum och massamassa snack med alla. De här tre åren kommer bli så jävla klockrena så det finns inte! Men fyfan vad jag kommer sakna tvåorna när dem slutar sen :( men det är ändå två hela år tills dess så det är nog lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0