välmående

Efter en mycket trevlig gårdag med lite fina inköp och ett i och för sig väldigt dåligt matteprov, så mår jag toppen :) Sitter hos bästa Jess nu med Anna och väntar på att maten ska bli klar, inte fel, inte fel :)

Det var supergreat igår, skönt att få vara allihopa igen, just ike "old times" :D Sen att man inte fick sova så mycket är ju en sak (a)

Har även nästan bästämt mig för att byta till sam nästa år, jag kommer inte orka med natur i tre år, ett år max liksom, sen har i alla fall jag fått nog :P Aldrig att jag läser till matte D, no way, you can not make me. Hellre samhällsekonomi, svenska och typ historia i massoa, det klingar bättre i mina öron i alla fall. Bara hoppas att mamma inte blir ledsen på mig, men då får hon bli det, my life, my ways liksom.

Nej nu ska jag nog ta och vara lite social. Have a great evening everyone :)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Fredagen var toppen på alla sätt!!! Har saktat "the old times" :)



Malin and Veronika goes sammare!! :D:D:D Bajs på natur! Och ingen, inte ens sura mammor kan stoppa oss!!!!! :D <3

2009-04-19 @ 22:28:54
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0