sådär jobbigt som det kan bli ibland

Ni vet när man har sovit lite och konstigt ? Det har jag gjort inatt, somnade kanske tolv och gick upp halv fem. Då får jag jätteont i kroppen, kan typ bara ligga hela dagen. Vi kom hem från tävlingen kanske vid elva sen dess har jag typ bara legat i soffan och degat, heelt slut. Men i alla fall så somnade jag på soffan och då brukar jag drömma lite halvkonstiga drömmar. Idag var en sån dag, drömde om att jag första var tillbaka på Ryttis och ledde runt Allan då en bil nästan kör på oss, jag blir skitförbannad och kollar vem det är som kör. Det är något fel på hennes ögon, hon som kör alltiså, de är typ grumliga och gråa. Inga puppiler. (!) Skitläskigt. Sen typ går det runt häst som också ser ut så som attackerar alla. Sen kom det en japan, som det började blöda ur ögonen på, vid det här laget ser jag allting på min tv. Jag försöker stänga av tven för det blir bara läskigare och läskigare... Men det går inte att stänga av tven! Jag trycker på alla knappar men jag tittar fortfarande på den här hemska filmen... Sen tänker jag att jag borde nog vakna nu för det måste vara en dröm. Jag öppnar ögonen, och är vaken liksom. Men sen så blundar jag igen och då fortsätter drömmen. :O Jätteläskigt :'( Har sett alldeles för många skräckfilmer XD

Det gick iaf kanon på tävlingen! En sjätteplacering i 1 m :D Wiowio!!  

Ebba, vi kommer alltid stå bakom dig och du kan alltide luta dig mot mig om du behöver stöd <3

Sorry för långt och ostrukturerat inlägg..

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hahah, ja du har verkligen sett för många skräckisar! xD Det där var liksom ett skräckfilmsmedley! :P



Men underbart att det gick så bra, håller tummarna att det kommer gå lika bra för dig imorgon! <3

2009-08-28 @ 16:43:09
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Ebbsi

Hahah så jävla kul när man berättar drömmar, det går typ inte.. men jag fattar.. tror jag..



Tack finaste snuttan, jag älskar dig och finns alltid här me vettu <3

2009-08-28 @ 17:29:32
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0