sentimentalitet, snurrighet och ren skär lycka

Det var vad min kväll bestod av igår. Jag fick, äntligen efter ex antal veckors väntan, sitta med mina bästa vänner återigen. Det var en känsla av värme, trygghet, kärlek och glädje som spred sig sakta genom min kropp. Som Ebba (ungefär) sa under sitt så fina tal; "det har snart gått ett år sen vi lärde känna varandra. Det har varit underbart och vi har två underbara åri gymnasiet kvar framför oss"  

Jag kan inte ens beskriva hur mycket ni betyder för mig, jag kan inte sätta ord på det, jag kan bara säga att jag älskar er obesrkrivligt mycket Siri Veronika Kindvall och Ebba Fredrika Häll! (hoppas det blidde rätt nu hihi). Jag är övertygad om att vår vänskap är något mer än bara en gymnasievänskap. Den här kommer hålla. Vi måste få den att hålla för utan er vet jag inte vart jag skulle ta vägen, det finns ingen annan i den här välden som jag kan vara som jag är när jag är med er, inget att skämmas för, inget som jag inte kan berätta, inget som jag inte kan dela med er. 

Så tack så j'vla mycket till era päron som låg med varandra så ni fick komma till världen. ;)

Btw så fick jag inte mindre än nio "jag älskar dig" sms igår från Ebbs, ^^ lite coolt tycker jag, vi var väääldigt kärleksfulla igåt måste jag säga. 

Kommentarer
Postat av: Veronika

Älskade Malin, du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig asså! Det är konstant lycka när jag är med dig!! :D Och jag är nästan helt säker på att vi kommer vara vänner för alltid, för sån här bra vänskap försvinner inte!



Hihi, och jag är sjukt glad att dina föräldrar inte tröttnade på att knulla efter dina syskon kommit ;D För du är så sjukt fantastisk och gör mig lycklig!



Älskar dig <3

2009-08-10 @ 00:21:56
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Ebbsi

Jag gillade våra sms igår, det gjorde mig lycklig, precis som du snuttan <3 Längtar faktiskt lite grann till skolan, för då kommer jag få träffa dig varje dag :D Jag älskar dig <3

2009-08-10 @ 13:51:41
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Alltid eran

Ebba o Veronika är bäst ingen prtest! :D

2009-08-10 @ 21:33:27
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0