shit

Kollade på melodifestivalen ikväll. Jag förundras varenda gång över att jag faktiskt kollar, helt otroligt. Det är sådan fruktansvärd skitmusik och det enda som faktiskt är ganska bra, det går inte ens vidare?! Svenska folekt är en hop av kompletta idioter XD Haha, nej men ibland undrar man ju hur folk tänker. Skicka vidare Amy Diamant och inte Lasse Lindh? Liksom hallå? :O Visst hans låt var inte toppen, men hennes var typ den sämsta jag någonsin hört. Jag förundras varje år av hur många som faktiskt tittar, det är så jävla klyschigt och äckligt så man mår illa, och ändå kollar jag? konstigt...

Nåväl, hoppas ni haft en bra dag allihop, det har inte jag haft, typ. Men snart ska mina kära vänner ringa så jag hoppas den slutar desto bättre <3

Anna panna är saknad som fan , jobbigt att hon inte kunde vara här längre :( Jag älskar dig bästis<3

Kommentarer
Postat av: Erica

Måns gick vidare = jag är nöjd (a)

2009-02-15 @ 11:03:57
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså jag håller verkligen med dig..

och jag fattar inte att amy diamant fortfarande ser ut som tolv år och helt och hållet finner sig i att bli behandlad som tio!?!? hon är ju 92a liksom xD

2009-02-15 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0