Anna beroende

Jag har kommit på en sak, min älskade kusin och vän, hon är som knark. Jag mår inte bra om inte jag fåt min dos liksom, jag behöver verkligen henne för att orka med allt. Hon är som en solstråle som lyser upp allt mörkt och hon är bara underbart glad och underbar hela tiden. Alla behöver en Anna i sina liv tror jag, en som alltid finns där och alltid säger dem rätta orden. Nu har jag ganska många Annor i mitt liv, lyckligt lottad som jag är, men hon är ändå lite speciell. Kanske är det vårt släktband som binder oss samman vare sig vi vill det eller inte. Kanske är det att vi är så himla lika, men ändå inte. Jag vet inte riktigt, men jag ser en stor del av mig själv i henne fast hon är bättre än mig, typ. Jag ser verkligen upp till henne, som en syster, för att hon är så "mogen" eller vad man ska säga. Hon har gott inflytande på mig, helt klart.

Så därför vill jag bara säga tack för att jag har fått en sån speciell person i mitt liv som jag älskar och ser upp till. Tack<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Det första jag gjorde när jag kom hem till min moster efter att vi skiljts åt var att däcka i hennes säng och irritera mig på min familj/kusinen. Då kände jag verkligen hur bra jag mår när jag är med dig och jag hade bara lust att ta mitt pick o pack och GÅ tillbaka till dig om det skulle vara det som var nödvändigt för att få komma till dig!

Nu vill jag även säga wow och tack! för allt de fina du skriver om/till mig. TACK. Du ska bara veta hur otroligt glad jag blir. Det värmer verkligen och jag behövde lite pepp för jag är annars ganska förvirrad... Jag tror det finns ett speciellt band mellan oss för jag känner detsamma med att jag behöver träffa dig med jämna mellanrum. Annars mår jag helt klart sämre! Det är något oförklarligt..



Du är ren jävla kärlek min vän och jag älskar dig! <3

2009-01-09 @ 01:48:03
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: Svar till Annapanna

du är underbarast, finns ingen som är riktigt lika bra som du <3<3

2009-01-09 @ 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0