dagens

Min dag har bestått av försovning, kyla, mopeder, underbara grattissms, överraskningar, supergod glass, glada, underbara vänner, volleyboll, skratt, pepptalk och massa annat underbart <3

Tack för en underbar dag alla. Känner inte riktigt för att skriva, eller egentligen gör jag det. Men jag vet inte, skriver antagligen massa imorn istället eller om jag inte kan sova ikväll, vilket jag troligtvis inte kommer kunna eftersom vi ska till veterinären imorn medd Sell :( *pepppepppepp*

Btw, har inte jag sagt "hej" till K innan helgen så måste jag äta en 300-grams hamburgare, och det vill jag ju inte. Hm, bar med utpressning (Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är klart att det finns människor som har det värre, det finns det alltid. men detta är ju i din värld. men du har ju något att vara nöjd med! vänner är viktigt och alltid skönt att ha. tänk på de som inte har några vänner? jag trodde att jag hade vänner, det hade jag också. du var en av dem. nu bara sviker alla mig. bara försvinner, dissar och inte hör av sig. vissa kanske klarar det. jag försöker övertala mig själv att jag klarar det. men det gör jag inte. när folk bara försvinner, drar och inte hör av sig. som kan sitta en hel helg utan att någon ens tänker en tanke. en person som glöms bort. som egentligen alltid funnits där men nu blivit bortknuffad av andra, bättre personer. vissa fixar det. andra gör det inte. jag fixar inte det här. inte helt ensam. snart orkar inte jag längre, då försvinner jag. och det värsta av allt är att jag inte tror att någon kommer sakna mig. inte ens du.

2009-01-14 @ 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0