jag vet verkligen inte

Jag vet verkligen ingenting längre. Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag känner. Inte får något, eller jo, nu överdriver jag. Jag vetv ad jag känner över många människor i mitt liv, utom en. En enda liten detalj i Malin-filmen. Den lilla detaljen blir jag galen på, helt utom mig av, ja jag vet inte vad.

När jag såg dig imorse, klämde fram ett "Hejhej!" och höll på att spy, blev jag samtidigt alldeles varm. Bara av att se dig och att du sa "Hej" tillbaka. Det levde jag på i ungefär en timme. Sen när du inte säger ett knyst, inte ser åt mitt håll, inte lägger märke till mig över huvudtaget. Då är den där jävla klumpen tillbaka i magen. Den som ofta sitter där och gnager, men som ibland växer sig större. Den minskade rejält nu i helgen, men nu är den tillbaka igen. Vet inte vad jag ska ta mig till. Mitt självförtroende är i botten nu verkligen, det var länge sen det var såhär långt ner. Det var riktigt länge sen jag kände mig riktigt snygg. Inte blir det bättre av att jag sitter och fetar mig heller.

Jag förstår att ni läsare är riktigt jävla trötta på allt mitt gnäll, men jag tänker fortsätta gnälla, 'cause I like it!

Men choklad är jäävligt gott

Kommentarer
Postat av: V

Choklad är lösningen på alla problem! Och du är bara lite sådär över drivet bäst så han ska inte fåförstöra ditt självförtroende! <33

2009-01-26 @ 20:42:48
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Ebbsi,

Ebba+Malin+Säng+Panter+Titanic+deppglass = NUUUUUU! <3

2009-01-26 @ 20:58:19
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: annagrr

Malin är bästaste!

2009-01-26 @ 21:40:09
Postat av: Bumbi

men du är underbar massa underbar dunder underbar!! <3 inte glömma det<3

2009-01-26 @ 22:21:40
Postat av: E

Malin du är snygg och fin och det vet du nog :) Men vet hur svårt det är att kunna se det själv när man är i den där sitsen.. Forsätta kämpa bara! :)

2009-01-26 @ 22:36:18
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0