orkar inte..!

Jag vill sova, orkar inte vara uppe. Vill bara sova bort hela dagen och skita i plugget för jag orkar verkligen inte >.<
Det är konstigt att jag kan vara så himla trött trots att jag sover ganska mycket nu under lovet. Men imorn börjar skolan och jag orkar verkligen inte med den :( Kan vi inte ha lov tills på måndag liksom? Varför ska vi gå i skolan i två dagar extra? Mööh, hata!

Sluta dröm om det ljuva livet, du kommer aldrig va med om det.
Be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde.
Men det äter upp dig när du ligger i din säng.
Åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du orkar tjejen! wiowio



Men bryt inte ihop nu.

Du är bara en av många människor jag drömt om.

Och du kan inte fånga mig och jag kan inte fånga dig.

För jag vet att hela stan vill ha dig.

Exakt!

2009-01-07 @ 10:44:53
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: Svar till Anna

Du är underbarast <3

2009-01-07 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0