tankeställare

Läste just Blondinbellas blogg och fick mig en tankeställare. Hon skriver faktiskt riktigt bra grejer och blev inspirerad av henne faktiskt! Jag har tidigare tyckt att hon verkar vara en uppblåst bimbo som tjänar pengar på sitt bloggande, det gör hon visserligen, men hon verkar vara en interlligent människa som verkligen vet vad hon vill med livet. Jag trro nog att jag var avundsjuk på henne också, eller ja, jag ÄR avundsjuk. Men varför ska jag tracka ner på henne för att hon har lyckats och inte jag fast vi är nästan lika gamla? Det är inte logiskt, alls. Jag ser nu mer upp till henne och beundrar att hon har lyckats så bra som hon har gjort. Egen klädkollektion, företag och let´s dance. Men självklart har även hon jobbiga dagar liksom, hennes liv är lika lite en dans på rosor som mitt liv.

Så nu har jag som sagt inspirerats av ett av hennes inlägg. Jag ska skriva en lista på saker jag lover mig själv. Lägger senare ut en bild här.

Kommentarer
Postat av: V

2009-01-20 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0