tom ...

Jag är helt ... tom.
Sånär som på en stor klump i magen. Här sitter jag och gråter över något jag aldrig haft och kommer få. Patetiskt? Ja.
Jag vet inte ens varför jag bryr mig, egentligen. Det gör bara så jävla ont. Varför måste jag alltid ha sån förjävla otur? vad har jag gjort som är så fruktansvärt hemskt så att jag inte kan få någon som håller om mig när det blåser kallt, Som viskar i mitt öra att han älskar mig och som kysser mig? Varför alla andra och inte jag?

Det är nog det som gör mest ont tror jag, det här är liksom ännu ett tecken på att jag ska vara singel, trots att det skriker något helt annat inom mig. Jag blir galen, helt galen. Ville bara skrika. Fyfan.

När Ebba stod och kramade mig var jag på vippen att börja gråta det var bara en hårsmån bort liksom. Likaså på tåget, Fix You+Depp= ingen bra kombination om man inte borde gråta... Suck.

Nej men man kanske skulle ta några sömntabletter och bara somna ifrån all skit istället och ta nya tag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ebbsi,

Älskade vän, imorn väntar en bamsekram! <3

2009-01-22 @ 23:24:29
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: E

Finns inte några tillfällen när något kan säga åt dig att "borde inte gråta". Gråta bör man, annars dör man. På samma sätt får du inte ta detta som ett tecken på att du kommer vara singel för alltid, vid närmare eftertanke är jag säker på att du också hör hur osannolikt det låter, eller hur? :) Men, om risken ändå finns, har du en singel att dela dina skrik med!

2009-01-23 @ 00:00:20
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: Anna

Är du bästa? KLART du äääääär! <3

2009-01-23 @ 14:20:07
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/
Postat av: V

Alla andra han inte, jag har inte :( Men det kommer komma, vi måste bara ha tålamodet helt enkelt.. Vi kommer snart få världens bästa killar, för det förtjänar vi!! Du är underbar snuttis och jag älskar dig <3

2009-01-23 @ 18:22:34
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0