ibland förundras man...

...hur viktiga mina föräldrar faktiskt är för mig. Igår när ja åkte från båten så var jag helt klart ledsen över att lämna dem. Jag var ledsen över att behöva åka hem till ett stort, mörkt, ensamt hus. 

Sen för några dagar sedan så förvandlades Malin, 17 år, till Malin, 4 år. Jag vaknade mitt i natten av att det blixtrade och åskade ute i mörkret. Jag vet inte varför riktigt för jag brukar inte bli upprörd över det, men nu blev jag så rädd. Men nu satte jag mig i ett hörn av båten och bara skakade och grät medans det smällde utanför och det kom blixt efter blixt efter blixt. Tillslut kom mamma upp med kudden över armen och övertalade mig att gå tillbaka till min koj. Vi kröp ihop båda två under mitt täcke och mamma kramade mig medans jag fortfarande skakade som ett litet barn. Det var så mysigt och jag kände hur mycket hon betyder för mig :')

Jag älskar er mamma och pappa <3

Kommentarer
Postat av: jessan

tihi va söt du är!! <3

2009-07-28 @ 19:43:01
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: Anna

hihi sötfis! så gjorde jag när hampus dumpade mig, då gick jag och la mig i mammas säng, det var så jävla skönt!

2009-08-02 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0