Sitter o myser inne i värmen medans regnet piskar mot rutorna

Vädret är piss, Gotlandsresan kanske inte blir av eftersom vädret är just piss och jag saknar VÄNNER och mina vanliga vänner. Bajsigt. Trots detta är jag på ganska bra humör, jag tror att vi alla mår bra av att bo på en båt ex antal dagar. Inga tvång, ingen stress, inget dåligt humör, bara bra grejer! Tjoho :)

Det enda som kan få mitt humör att sänkas är att ingen hör av sig till mig..! :O Det är bara jag som hör av mig och det fåår mig att känna moig extremt bortglömd och ensam. Jag vet att man inte tänker på det men jag kom att tänka på det idag. Den enda som faktiskt har hört av sig är Filip och då blev jag jätteglaad :D Men jag skulle bli MINST lika glad ifall NÅGON av bästisarna hör av sig... Det kan ni väl göra? Snälla rara söta? ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag saknar dig :(

2009-07-19 @ 15:44:15
Postat av: Treglassaft

sorry snutti, men jag har haft fullt upp :( <3

2009-07-19 @ 18:50:10
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0