lovely

Jag har haft en väldigt bra helg faktiskt. Även om den har spendarats mer med familjen än med vännerna, men det kan faktiskt vara ganska skönt ibland :) En kompis-paus så att säga (a) Men E o V kan ju gärna få komma hem snart, kommer liksom iinte få träffa dem förän på torsdag, bajs på de :(

Fredagen spenderades i skolan ofc, jag gymmade, kände mig grymt duktig :D Sen tog jag en kaffe med Filip, det var skitmys, första gången vi träffades och vi ska träffas nästa vecka igen, yay :) Jag har alltid så dåligt med tid så måste vänta många dagar tills vi ses igen ...

Osså har vi hemstudiedagar nästa vecka, skönt, då ska jag faktiskt försöka få någonting gjort ;) Jag har så mycket att göra i skolan så jag blir helt apatísk, vill bara dra täcket över huvudet och glömma omvärlden.

Men nu ska jag fika med la familia :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken filip? :)

2009-03-15 @ 22:07:50
Postat av: svar till Johan

du vet inte vem det är ;) 91a, går på celcius, bor i märsta :P

2009-03-16 @ 10:02:23
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!



Spana in på www.arntyochmirry.se

2009-03-16 @ 21:29:54
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Veronika

Men snart ses vi snart igen iaf :D Saknar dig snuttis <3

2009-03-17 @ 19:21:18
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0