nostalgi

Jag saknar dig min älskade vän, jag får tårar i ögonen när jag tänker på allt vi varit med om. Du är min äldsta vän och dig glömmer man inte i första taget. Du är en underbar person som alltid får mig att le, du får mig på bra humör när jag är nere, du har alltid funnits där, vad som än har hänt. Vi har könt varandra i över fetmton år, femton år! Det är sjukt, galet länge. Men utan dig i min barndom, vem vet hur det hade kunnat gå för mig då? Haha :P Du har gett mig massvis med skratt i mitt liv och många fina minnen.

Många säger att "vi ska vara vänner för alltid", till dig kan jag säga det och verkligen tro på det till hundra procent, för jag tror verkligen att vi aldrig kommer tappa kontakten. Jag kan inte säga annat än att jag älskar dig Jessica Wilhelmina Karlsson!

Kommentarer
Postat av: jessica

åååååååååååååhhhhhhhhhh va underbar du är min älskade vän! och jag håller verkligen med dig, det känns som att vi kommer hålla fast vid varandra förevigt och det tror jag verkligen! älskade vän, vi har varit med om det mesta - tack för att du alltid har funnits i mitt liv <3 jag älskar dig

2009-03-19 @ 09:25:39
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0