himlans stolt över min påhittighet

Idag gick jag efter skolan själv på stan ett tag och köpte äntligen min efterlängtade skjol från Monki, jag har trånat efter den i typ två veckor :) Den är galet snygg! Sen såg jag en blekrosa/persiko färgat linne-klänning hängandes på en galge, den såg inte särskild speciell ut egentligen, men jag provade ändå, bara för att. Det visade sig att den hade sin charm, helt klart! Den har en ganska låg rygg, skitsnyggt om jag har min bikinitopp under, så inte bh:n syns. :D Så då blev jag jätteglad när jag kom hem och märkte att min idé funkade liksom :) Den kommer bli ännu snyggare när jag blir brunare till sommaren sen!

Sen gick jag in på Gina för att se om jag kunde hitta en blå-vit randig tröja, det hittade jag inte men jag drogs som vanligt till REA-stället och där hängde en stor vit tröja storlek XL, men jag provade den ändå och den såg inte alls speciell ut, ganska ful rent utav. Men den kostade liksom 49 kr så jag hävde om kortet ur plånkan och gick hem nöjd och glad. 

När jag kom hem så provade jag den igen och insåg att det behövdes något mer, så jag satte dit en skärp i midjan, men det var fortfarande något som fattades. GLADIATORSANDALER! Mina fötter skrek efter sällskap så jag sprang till källaren och mammas skoförråd, där fann jag, till min stora glädje, ett par svingamla sandaler som passade ganska bra. Min outfit var fullbordad så jag bestämde mig för att gå och köpa ett par egna sandaler så fort jag kommer till stan igen. 

Sorry för grymt shoppingrelaterat inlägg, men jag var tvungen (a)



Kommentarer
Postat av: E

jag tror minsann jag har likadan kjol som dig, om det var den du hade tsm med persikofärgade linnet en dag förra veckan? (:

2009-05-11 @ 20:02:12
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0