jag kan inte tänka på något annat

Det är sant, all min tankeverksamhet går till dig, försvinn ur mitt huvud. Jag vill inte tänka på dig hela tiden och på hur det ska bli. Jag känner att jag är påväg ner i en svacka igen.. Jag vill inte. Putta bort den, bort, bort, bort med all hemska tankar. Jag vill säga att jag är stark, men då skulle jag ljuga. Jag vill inte att det här ska ske, allt skulle vara så mycket lättare om det här inte skulle behöva hända. Jag är så glad att du ska stå vid min sida genom allt det här Linda, det känns bra att veta att jag kan gråta mot din axel när allt de här över... Jag längtar till den stunden jag kan gå vidare, men det kommer ta tid, lång tid.

Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2009-05-11 @ 13:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0