Kan någon bara ge mig lite skratt?

För det känns sjukt långt borta just nu, är så sur som jag kan bli nästan. Ett litet åskmoln är vad jag är denna underbara morgon! Det började med att det var storm ute så det gick inte att köra moppen någe rakt för fem öre så jag vinglade som en full skeppare över vägen och fick därmed ett par irriterade blickar...

När jag sedan kommer till stationen så upptäcker jag att jag inte har med mig mitt SJ-kort, jag lade det i väskan igår istället för i plånboken och jag hade bytt väska, Bra Malin!! Jag vet ju själv att jag inte ska göra så... Så nu fick jag pröjsa 57 spänn för att få åka till skolan, och det kom inte ens någon och kollade biljetterna! GAAH!! Så nu får jag pröjsa 114 svenska riksdaler för att få åka till en plats som ändå bara ger mig huvudvärk..!

Och som pricken över iet så blåste mitt nya fina korta hår sönder totalt i stormen påväg till skolan... Nu ska jag ha muntliga natinella prov i spanska, Hej IG!

Kommentarer
Postat av: Annanananannanana

Hata storm. Älska malins hår!

2009-05-28 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0