Don't eat yellow snow

Angående rubriken, bara ett tips liksom.

Jaha, skolan. Jag tror jag är så stressad att jag inte riktigt orkar göra någonting. Jag vet inte i vilken ände jag ska börja för att jobba mot målet. Efter två dagar hemma i soffan så borde jag ha energi till att plugga, men när jag sätter mig framför datorn för att skriva så försvinner all min inspiration och ork. Fingrarna rör sig långsamt över tangentbordet och jag försöker tvinga mig själv till att tänka. Men hjärnan är bara som en soppa, ett rörigt kaos. Alla små gubbar som jobbar i hjärnan har tagit rast, det är praktikantvecka, det är nog därför min hjärna inte vill jobba med mig riktigt. Jag vet, man får inte "skylla på praktikanten" men jag gör de ändå ;)

Ja ni märker ju själva att min jumor är på hög nivå den här fredagen. Jag är sprallig, men samtidigt trött. Jag är kall, men samtidigt varm. Jag är glad, men samtidigt ledsen. Liksom hallå? Hjärngubbar, semstern är slut, jag behöver er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0