Pluggpaus

Jag kan ju säga till Annagrr att nu får jag igen för att jag hånade henne förut för att hon har så mycket plugg. Nu är det min tur...
Jag sitter här med en kaffekopp och försöker fokusera och inte låta latheten och tröttheten ta över. Det är svårt men jag ska lyckas! Jag har inte somnat ännu så därför tyckte jag att jag kunna unna mig själv en paus för att blogga lite fint. Jag lyssnar på LW's nya skiva, den går på repeat och jag gillar den mucho más än spanska. Veinte historias beves känns som ett eveighetsjobb för så fort jag skriver något så sparas det inte och jag måste göra om det. Inte okej! Känns lite halvt meningslöst...
Viva la vida och Hakuna Matata. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Annagrr

Ler

2009-11-09 @ 19:00:35
Postat av: Annagrr

Ler nöjt!



Men kramar Malin massssssssssa också för hon är bäst! <3

2009-11-09 @ 19:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0