skakning

Jag har haft en jobbig dag, psykiskt. Det var ett tag sedan jag mådde såhär. Kändes konstigt faktiskt. Att sitta o skaka i hela kroppen och vara tvungen att andas djupa andetag för att inte bryta ihop. Jag vet inte vad som hände riktigt. Det blev ju bättre, men jag om jag ska vara ärlig så ville jag bara stanna på toaletten för resten av dagen. 
Nejnej, jag vill inte ner i någon skit nu igen. Det är bara att spjärna emot för kung och fosterland. Jag vill inte ligga o ha ångest på kvällen, inte mer sånt tack! Just keep on smiling, aight?



Kommentarer
Postat av: ebbs

Du vet att jag ALLTID finns där, precis så som du finns där för mig, vi klarar allt tsm <3

2009-10-09 @ 23:18:55
Postat av: Veronika

Snutt min famn finns här alltid!! Det är bara att krypa in när som helst!! Älskar dig korv <3

2009-10-10 @ 16:08:34
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0