Malin kommer ut

Nu har jag fått för mig att berätta några saker om mig,
så, här kommer några sanningar om Myself:
- Jag ÄLSKAR Lejonkungen.
- Jag sjunger högt, fult och gällt när jag kör moppe.
- Jag har svårt att sova utan att lyssna på VÄNNER.
- Jag är beroende av att höra ljud hela tiden.
- Jag är egentligen väldigt social, men tyvärr väldigt blyg.
- Jag är ett riktigt godis- och glassmonster.
- Jag gråter till Disneyfilmer.
- Jag sover fortfarande med gossedjur.
- Jag är otroligt, fruktansvärt lat.
- Jag är väldigt ytlig och ganska fördomsfull...
- Jag tycker att det sexigaste jobb (för killar) är polis och brandman ;)
- Jag bryr mig väldigt mer om andra än mig själv, jag kommer i sista hand. 
- Jag älskar barn.
- Jag knarkar Coldplay.
- Jag vill tatuera in "Viva la vida" i nacken på min 18-års dag.
Ja, jag bara kände för att lätta mitt hjärta lite, det finns mycket emr kul att skriva men nu ska jag käka så det får väl bli ett inlägg nummer två isåfall :)

Kommentarer
Postat av: Erica

du är nog inte ensam om att sjunga när du kör moppe haha! Det blir ett så bra ljud i hjälmen och ingen kan höra ;D Och så fort man möter en bil fryser man munnen i någon skum öppen-mun-pose haha, iallafall jag xD

2009-09-03 @ 17:36:40
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: Erica

du är nog inte ensam om att sjunga när du kör moppe haha! Det blir ett så bra ljud i hjälmen och ingen kan höra ;D Och så fort man möter en bil fryser man munnen i någon skum öppen-mun-pose haha, iallafall jag xD

2009-09-03 @ 17:36:48
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0