memories

Idag åkte jag förbi min gamla skola, den gula, fina, gamla byggnaden som jag har vuxit upp i på ett sätt. Fotbollsplanen, kullen, pingisboden, gräsmattan. Allt, det ger mig så fina minnen. Där vi så många gånger spelat fotboll, handboll, lekt häst, lekt affär, snackat skit och hängt efter Ruppe. (a) 
Jag saknar det så mycket, allt var så enkelt, när man gillade någon så skickade man en kompis med en lapp som sa "får jag chans på dig?" med en ruta att kryssa i ett "ja" eller ett "nej" eller ett " kanske". Hur gulligt är inte det liksom? :) Nu måste man ta kontakt, gå på"dejt", nervösa ihjäl sig och bara må allmänt dåligt oftast över hur komplicerat det är. Suck.
Men jag har haft en underbar dag, ♥

Kommentarer
Postat av: jessan

åh underbara minnen! <3

2009-09-17 @ 08:23:45
Postat av: Anna

ååh vill tillbaka till odensala skolan, tillbaka till dom stunderna <3

2009-09-19 @ 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0