känn en doft av kärleken

Nu är det lov. Känns mest bara konstigt att inte gå till skolan, men väldigt skönt också. Förstås. Men jag tror jag är pluggskadad. Vet inte vad jag ska göra, är liksom för rastlös och stressad för att göra ingenting. Mina fingrar vill skriva, min hjärna vill jobba. Det kommer krävas mer än en vecka för mig att varva ner. Men att åka ner till Söderköping några dagar kan nog påskynda processen. Längtar. Och jag saknar redan mina bästa korvar ♥
.
Måste bara säga att det var någon som lagt två bajskorvar i ett skåp i skolan idag. Jävligt roligt och äckligt om du frågar mig.
"Mina böcker luktar bajs..!"
-
Jonas

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja men vi har ju så roligt i skolan ju :O Fats det ska bli skönt att få vila ut! Saknar dig med finaste korven <3

2010-04-02 @ 12:58:24
URL: http://Diskoufot.devote.se
Postat av: Veronika

Hahahha klockren rubrik med tanke på bajset btw xD "känn en doft av kärleken" xD

2010-04-02 @ 12:59:41
URL: http://Diskoufot.devote.se
Postat av: gissaa hehehhee

VI MÅSTE HÖRAS MEN JAG KAN INTE HÖRA FÖRRENS IMORGON KVÄLL; KOMMER HEM FRÅN VÄSTIS DÅ + INGA PENGAR PÅ MOBIL! <3

2010-04-05 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0