nej nu rann bägaren över

Vad vill alla mig? Vad är det som krävs av allting? Jag ska plugga svenska x 2, uppdrag x 2, matte, engelska, geografi och dessutom få MVG på allt. Utöver detta sja jag vara social, trevlig, glad och gärna prata mycket. Plus att jag ska plugga körkortsteori och köra bil ett par gånger i veckan. Jag ska även prestera på tävlingsbanorna, jag ska sköta min häst som mitt barn och gärna rida någon gång också.
.
Pricket över i:et är när saker som håller taket uppe går sönder och taket rasar. Jag ligger därunder och skriker på hjälp men ingen hör. Alla är så upptagna med att föröska hålla upp sina egna tak. För ingen vill ju ha ett tag i huvudet?
(ta inget personligt, jag är bara väldigt arg, trött och stressad.)

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Älskling du får vara hur hemsk och osocial som helst, jag kommer fortfarande krama och pussa på dig och älska dig. Vi får kirra det här tillsammans :)

2010-04-20 @ 20:30:24
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Veronika

Älskar dig mitt hjärta <3 Vi ska klara det här, det kommer att lösa sig! Vi får hålla uppe ett gemensamt tak tillsammans <3

2010-04-21 @ 18:19:23
URL: http://Diskoufot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0