sommar, brunbrända ben, fräknar, sol, vatten, skärgården, midsommar, P&L

Visst låter det underbart?
Jag längtar så fruktansvärt mycket. Är så skoltrött och jag spyr på allt just nu. Hinner inte andas, och ändå har jag bara gått i skolan i tre dagar sen lovet slutade. Ändå är jag så stressad att jag inte kan sova. Tillslut säger kroppen ifrån. Jag borde nog börja lyssna på den, för mitt eget bästa liksom. Men jag hinner inte. Klarar det inte.
.
Min sommar är så full med planer så jag kommer antagligen stressa mig igenom den också. Suck, varför lär jag mig aldrig? Jag har antagligen jobbet kirrat vilket känns skönt, även jobb inför hösten. Cashflow! men jag kommer vara grymt osocial och grinig hela tiden. Vad är det för liv liksom? Plus att jag ska läsa utökad studiekurs. Yay! Och jag är stressad nu liksom.

Kommentarer
Postat av: Ebbsi

Positivt är ju att jag är likadan..

2010-04-20 @ 20:37:55
URL: http://treglassaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0