Att få ut dig ur skallen

Jag har en klump i magen. En sån som ligger och gnager, skulle behöva gråta ut den. Fast jag vet inte varför, konstigt sånt där. Det kan vara för att jag lyssnar på "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" om och om igen. Jag kanske ska sluta. fast jag vill inte för jag tycker så mycket om den. Men jag måste definivt glömma dig. Vad jag bryr mig om nu är att du ligger vaken i morgontimmen och hör hur regnet slår mot fönstret. Vad jag bryr mig om är du då ser det, hur smutsigt livet blivit.

Kommentarer
Postat av: <3

Och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad.. <3

2010-08-26 @ 20:12:20
Postat av: E

Jag har också varit där, när man är nere och ledsen över något och så har man det deppigt tillsammans med en låt, och det kan faktiskt bli lite ohälsosamt nästan, men så tycker man sådär sjukt mycket om låten och den känns som den förstår precis. Jag hade en sådan förra sommarn. Men sen ville jag må bättre. Så tillslut klippte jag helt. Klippte med den låten och allt som kunde förknippas med det ledsna. Jag fick ge upp allt som hade med Twilight att göra för ett tag då! Haha. Men hur som helst, det hjälpte. Och idag kan jag lyssna på den låten och minnas tillbaka men akta mig för att fastna. Lycka till med att glömma hur du än gör det :)

2010-08-30 @ 14:42:04
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0