Du är inte värd mina tårar

Jag har fällt nog tårar över dig. Jag har saknat dig för mycket. Ändå tycks det finnas tårar kvar, men jag vill inte fälla dem över dig. Ändå saknar jag dig så enormt så det gör ont i hela kroppen, jag vill inte sakna dig. Jag vill hata dig och glömma dig. Eller egntligen vill jag ha dina armar om mig. Skratta med dig som bara vi kan och känna hur mycket jag tycker om dig. Istället sitter vi med nedfällda blickar, inte ens ett "hej". Bara fel, fel, fel. Det kan inte bli mer fel. Gör det lika ont i dig som det gör i mig?
.
Vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig, även om jag vet att jag måste glömma dig.

Kommentarer
Postat av: V

Det gör ont.. <3

2010-08-23 @ 19:38:10
Postat av: V

Men vi klarar det, tillsammans <3

2010-08-23 @ 19:38:45
Postat av: Ebbs

det är bajs :(

2010-08-23 @ 20:54:29
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Anna

darling, bara att slå en signal om du behöver prata <3

2010-08-23 @ 22:12:08
URL: http://annagranstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0