bra morgon

Idag var det en riktigt bra morgon för första gången på länge, det enda som saknas är att jag skulle vilja vara pigg , men det är väl ändå lite väl mycket begärt?
.
Godaste frukosten på länge med o'boy, nybakt bröd och ägg. Ny popcorn-tröja på mig (från Monki förstås), och hyffsat bra hårdag. Träffade finaste Jess på bussen, ♥ Båda bussarna och tåget (!) VAR I TID! Detta är ju sensation om något.


Resten av dagen bjuder på kyrka, (nej jag ska inte försöka bli religiös), spanska, eventuellt matteprov och en kvarts samtal med min underbara PH, Andreas. Sedan ska jag ut i skogen med my man ♥
.
Trots allt plugg som hänger som ett svart moln över mig så är jag på bra humör och det känns som att det här kan bli en ganska så bra dag. På många sätt.


Kommentarer
Postat av: jess

älskling! <3

2010-02-02 @ 17:13:48
Postat av: Veronika

Fiint :D <3

2010-02-02 @ 22:27:11
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0