du måste älska ensamheten

Känner mig lite... Avtrubbad. En jobbig känsla såhär på fredagkvällen. Jag tror anledningen är att lovet snart är slut och jag är ensam. Inte okej egentligen. Men som LW säger "Ensamheten är det du alltid kommer tillbaka till så du måste älska den. Allting har ett slut, sportlovet har ett slut, en bra film har ett slut och då måstre du återvända till ensamheten." Han är så smart.
.
Jag längtar fruktansvärt mycket till sommaren. Sitta på en brygga, dingla med brunbrända ben, äta glass, må bra och skratta. Dricka vin ute på balkongen i solnedgången. Sitta på en båt och bara vara. Galoppera längs en grön sommaräng med vinden i håret. Tillbaka till verkligheten. Det regnar, är dimma, ligger typ en meter snö på marken, det kommer mer, det är varmt, det är iskallt. Det är is och jag trött på't.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Men snart är det sommar! Och nu är det lördag och då ska ingen Malin vara ensam, för då ska hon va med mig och korvarna och må BÄST :D <3

2010-02-27 @ 14:10:03
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0