Tänk dig de finaste tonerna, den vackraste rösten och det vackraste språket. Du sätter ihop dessa till en blanding och du får den vackraste musik du kan tänka dig. Sagan Om Ringen musiken är det som rädder min pendling. Mitt bland alla trötta, hostiga, slemmiga och stressade människor så pluggar jag bara in musiken, höjer till högsta volym och försvinner för ett tag. Drömmer mig bort till gröna ängar, hav, berg och fina stunder. Så fort jag öppnar ögonen försvinner allt. Men när jag stänger dem igen så finns mitt drömland där igen. Det är underbart.
.
Och nu till något helt annat, träningen gick superduper bra, älskade häst ♥
.
Och även idag, på dagen, är det två år sedan något av det finaste som hänt mig försvann ur mitt liv. Älskade Sterling, du finns alltid i mitt hjärta. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0