I'm falling apart, piece by piece

Först idag har jag ork att sätta mig vid datorn och skriva något. Jag vet inte vad som har hänt. Plötsligt säger jag nej åt att vara med de människorna i världen som får mig att må riktigt bra. Jag orkar liksom inte. Jag vet inte vad som har hänt. Känner mig liksom apatisk nästan, vill inget hellre än att ligga i soffan hela tiden och bara sova, eller möjligtvis gråta. Sen när blev jag sån? Jag är inte en sån person. Jag vill göra saker hela tiden, jag hatar att bara sitta. Nu vill jag plötsligt inget hellre.
.
Gårdagen var fruktansvärd, hemsk och det går inte ens att sätta ord på hur piss allt var. Säger som Ebbs, vännernas kramar värmde inte, de räckte liksom inte. Jag gick som i en dimma, ville bara försvinna. Jag fick någon slags attack på Ica. Visste inte vart jag skulle ta vägen, tänkte att snart finns ingen utväg längre. Kanske att jag måste ta till den igen. Men jag vill inte, vill inte tillbaka dit. Vill inte behöva gömma, förneka och låtsas som ingenting.
.
Kan inte ni komma hit? Kan ni inte komma hit och bara krama mig? Jag faller ju sönder bit för bit. Nu rinner tårarna, vad fan ska jag ta mig till?

Kommentarer
Postat av: Ebbs

Älskling kom hit, du ska inte behöva känna så där älskling för du är världens finaste människa. Jag ska göra allt jag kan för att få kramarna att värma <3

2010-02-14 @ 15:20:38
URL: http://treglassaft.blogg.se/
Postat av: Veronika

Nu faller mina tårar också. Finaste Malin älskar dig så otroligt mycket så då kan inte förstå. Utan dig kan inte jag leva. På måndag ska jag krama dig så hårt så att du blir mos, du ska få känna värmen. Älskar dig Malin <3

2010-02-14 @ 16:48:56
URL: http://diskoufot.blogg.se/
Postat av: jessica

älskling, jag vill inget hellre än att komma och krama dig. jag vill torka dina tårar. jag vill kunna vara med dig varje dag, kunna krama dig, kunna trösta dig. jag önskar jag kunde göra det, finnas varje dag. jag saknar dig så oerhört mycket. saknar att träffa dig varje dag. saknar att krama dig. saknar att skratta med dig. jag brukar titta på tavlan jag har på dig till höger om mig i rummet, ganska ofta faktiskt. och jag minns. minns alla våra galenskaper. när jag skriver det här så har jag faktiskt gråten i halsen. varför vet jag inte, för jag har ju inte förlorat dig - lova mig att jag aldrig behöver göra det? men det känns så tomt ibland utan dig. du är min äldsta och kommer innerst inne alltid vara min bästa vän. det finns inga ord i världen som kan beskriva hur mycket du betyder för mig. <3

2010-02-14 @ 18:58:38
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har ju världens finaste vänner, jag älskar er alla oerhört <3

2010-02-14 @ 21:55:47
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0