Star quality

Dagen har spenderats med världens bästa människor och jag hr haft världens skönaste dag. Förutom att den slutade med magknip och nackont, men vafan, man kan ju inte få allt.
.
Under träningen pratade Linda och mamma om huruvida man skulle vara snygg och frysa eller vara ful och varm. Då kläcker mamma ur sig:
"Men Linda, du har väl hört den gamla principen?"
"Naaeeejj..."
"Ja, om man ler och går jättefort, då hinner ingen se att man är ful!"
Jag höll på att dö XD Då säger Linda:
"Ja, , men tänk om man både ler och är snygg?!"
Jag: "Ja, då... då blir det Star quailty!"
*asgarv*
Ja, kul man kan ha. Jag har även lärt mig idag att E's farföräldrar är väldigt kinky för att vara 70 bast. Men bara för att man är gammal ska man väl inte ha tråkigt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0